Tieto Obchodné podmienky („Podmienky") upravujú používanie služieb
poskytovaných spoločnosťou ANEKO Servis s.r.o. („my", „nás", „naše" alebo
„Spoločnosť"), ktorá poskytuje upratovacie služby na území Slovenskej
republiky. Požadovaním našich služieb vy („Zákazník" alebo „vy")
vyjadrujete súhlas s týmito Podmienkami.
2. Informácie o spoločnosti
ANEKO Servis s.r.o.
Adresa: Zámocká 3, 811 01 Bratislava
Email: anekosro@gmail.com
Telefón: 0911 876 171
IČO: 52187292
3. Poskytované služby
Poskytujeme profesionálne upratovacie služby vrátane, ale nie výlučne:
Administratívne upratovanie
Tepovanie kobercov a čalúnenia
Čistenie a údržba podláh
Dezinfekcia ozónom
Kosenie trávnikov
Ďalšie upratovacie služby podľa dohody
Popis a špecifikácie služieb budú uvedené v servisnej dohode alebo cenovej
ponuke.
4. Objednávanie služieb a potvrdenie
4.1 Proces objednávky
Služby je možné objednať prostredníctvom kontaktného formulára na
webovej stránke, telefónu alebo emailu
Všetky objednávky podliehajú dostupnosti a následnému potvrdeniu z našej
strany
Objednávku potvrdíme emailom alebo telefonicky do 2 pracovných dní
Potvrdená objednávka predstavuje záväznú zmluvu
4.2 Servisná dohoda
Každá služba bude zaznamenaná v servisnej dohode alebo cenovej ponuke
Dohoda bude obsahovať: druh služby, dátum, čas, trvanie a cenu
Akékoľvek zmeny musia byť potvrdené písomne
5. Ceny a platobné podmienky
5.1 Ceny
Všetky ceny sú uvedené v EUR a zahŕňajú DPH
Ceny sa môžu líšiť podľa veľkosti objektu, zložitosti služby a
špecifických požiadaviek
Písomné cenové ponuky sú platné 30 dní, ak nie je uvedené inak
5.2 Platobné podmienky
Platba je splatná po vykonaní služby, ak nie je dohodnuté inak
Akceptujeme hotovosť, bankový prevod alebo iné dohodnuté spôsoby platby
Pri opakovaných službách sú platobné podmienky uvedené v servisnej
dohode
Omeškané platby môžu byť úročené poplatkom 5 % mesačne
5.3 Dodatočné poplatky
Dodatočné služby, ktoré neboli zahrnuté v pôvodnej dohode, budú účtované
osobitne
Cestovné náklady mimo štandardnej oblasti poskytovania môžu byť účtované
Náklady na parkovanie znáša zákazník
6. Povinnosti zákazníka
6.1 Prístup a príprava
Zákazník musí zabezpečiť bezpečný a primeraný prístup do priestorov
Hodnotné, krehké alebo osobné predmety by mali byť uschované alebo
odstránené
Zákazník musí oznámiť akékoľvek nebezpečné látky alebo špeciálne
podmienky
V prípade zamietnutého prístupu v dohodnutom čase môže byť účtovaný storno
poplatok
6.2 Bezpečnosť a ochrana
Zákazník musí informovať o domácich zvieratách, bezpečnostných systémoch
alebo špeciálnych požiadavkách na prístup
Zákazník zodpovedá za bezpečnosť nášho personálu počas pobytu v
priestoroch
Zákazník musí zabezpečiť osvetlenie a základné energie (voda, elektrina)
6.3 Stav nehnuteľnosti
Zákazník musí informovať o existujúcich poškodeniach alebo citlivých
predmetoch
Silne znečistené alebo zanedbané priestory si môžu vyžadovať viac času a
vyššiu cenu
7. Zrušenie a preplánovanie
7.1 Zrušenie zo strany zákazníka
Oznámenie do 24 hodín: bez storno poplatku
Menej ako 24 hodín: účtuje sa 50 % z ceny služby
Neprítomnosť zákazníka: účtuje sa plná cena služby
7.2 Zrušenie zo strany spoločnosti
Môžeme zrušiť služby z dôvodu počasia, choroby alebo iných mimoriadnych
udalostí
Zákazník bude informovaný aspoň 2 hodiny vopred, ak to bude možné
V prípade zrušenia zo strany spoločnosti sa poplatok neúčtuje
7.3 Preplánovanie
Prvé preplánovanie s viac ako 24-hodinovým predstihom je bez poplatku
Ďalšie preplánovania môžu podliehať administratívnym poplatkom
8. Zodpovednosť a poistenie
8.1 Naša zodpovednosť
Máme uzatvorené poistenie zodpovednosti vo výške
[Výška poistného krytia] €
Naša zodpovednosť je obmedzená na cenu poskytnutej služby
Nezodpovedáme za:
Predchádzajúce poškodenie, ktoré nám nebolo nahlásené
Poškodenie predmetov, ktoré neboli riadne zabezpečené zákazníkom
Nepriame, následné alebo mimoriadne škody
Predmety v hodnote nad 500 €, pokiaľ neboli výslovne oznámené
8.2 Nahlásenie škody
Nárok na škodu musí byť nahlásený do 24 hodín od ukončenia služby
Nárok musí byť podaný písomne s fotografickým dôkazom
Vyhradzujeme si právo skontrolovať nahlásené poškodenie
Riešenie môže byť formou opravy, výmeny alebo peňažného odškodnenia
8.3 Zodpovednosť zákazníka
Zákazník nesie zodpovednosť za zranenie nášho personálu spôsobené
nebezpečnými podmienkami
Zákazník zodpovedá za poškodenie nášho vybavenia z dôvodu nedbanlivosti
9. Záruka kvality
9.1 Štandardy služieb
Zaručujeme profesionálnu službu s použitím vhodného vybavenia a
materiálov
Ak nie ste spokojní, do 24 hodín sa vrátime a problém odstránime bez
poplatku
Záruka sa vzťahuje len na oblasti uvedené v servisnej dohode
9.2 Obmedzenia záruky
Záruka sa nevzťahuje na:
Normálne opotrebenie po čistení
Škvrny alebo poškodenie, ktoré nemožno odstrániť štandardnými metódami
Oblasti opätovne znečistené po ukončení služby
10. Materiály a vybavenie
10.1 Naše vybavenie
Poskytujeme všetko potrebné čistiace vybavenie a základné prostriedky
Požiadavky na špecializované vybavenie sa riešia vopred
10.2 Materiály od zákazníka
Ak zákazník požaduje použitie konkrétnych čistiacich prostriedkov, musí
ich zabezpečiť
Nezodpovedáme za výsledok pri použití zákazníckych materiálov
Materiály musia byť bezpečné a vhodné na určené použitie
11. Ochrana súkromia a dôvernosť
Rešpektujeme vaše súkromie a zachovávame dôvernosť ohľadom vášho majetku
Náš personál je vyškolený na diskrétnosť a profesionalitu
Nezverejníme žiadne informácie o vašom majetku alebo osobných
záležitostiach
Viac informácií nájdete v našich Zásadách ochrany osobných údajov
12. Personál a subdodávatelia
12.1 Náš tím
Všetci pracovníci sú školení, poistení a preverení, kde to zákon
umožňuje
Budú nosiť identifikačné preukazy alebo firemné uniformy
Vyhradzujeme si právo zameniť pracovníkov podľa potreby
12.2 Interakcia so zákazníkom
Prosíme o zdvorilé a profesionálne správanie voči nášmu personálu
Prípadné sťažnosti na správanie nahláste ihneď
Zákazníci by nemali žiadať o služby mimo dohodnutého rozsahu
13. Zdravie a bezpečnosť
13.1 COVID-19 a zdravotné opatrenia
Riadi sa aktuálnymi zdravotnými predpismi
Zákazník nás musí informovať o zdravotných rizikách alebo karanténe
Vyhradzujeme si právo služby odložiť z dôvodov ochrany zdravia
13.2 Nebezpečné látky
Zákazník musí informovať o výskyte azbestu, olova alebo iných
nebezpečných látok
Neposkytujeme čistenie takýchto oblastí bez špeciálnej dohody
Dodatočné bezpečnostné opatrenia môžu podliehať príplatkom
14. Duševné vlastníctvo
Tieto podmienky, naše metódy a akékoľvek vlastné čistiace techniky sú
naším duševným vlastníctvom. Zákazník nesmie tieto metódy kopírovať, šíriť
alebo používať na komerčné účely.
15. Vyššia moc
Nezodpovedáme za neuskutočnenie služby z dôvodu okolností mimo našu
kontrolu vrátane:
Prírodných katastrof
Vládnych nariadení alebo obmedzení
Štrajkov alebo nedostatku pracovnej sily
Poruchy vybavenia, ktoré nie sú bežnou údržbou
16. Riešenie sporov
16.1 Počiatočné riešenie
Všetky spory by mali byť najprv riešené prostredníctvom nášho
zákazníckeho servisu
Vynaložíme úsilie na vyriešenie sťažností do 14 dní
16.2 Mediácia a arbitráž
Ak priame riešenie zlyhá, obe strany sa pokúsia o mediáciu
Spory sa budú riešiť podľa právnych predpisov Slovenskej republiky
Právne konanie musí byť začaté do jedného roka od dátumu služby
17. Zmeny a aktualizácie
17.1 Zmeny podmienok
Podmienky môžeme aktualizovať s 30-dňovým predstihom pre existujúcich
zákazníkov
Pokračovanie v používaní služieb znamená súhlas s novými podmienkami
Zásadné zmeny budú oznámené emailom alebo telefonicky
17.2 Zmeny služieb
Služby môžeme meniť alebo ukončiť s primeraným oznámením
Existujúce objednávky budú splnené podľa pôvodných podmienok
18. Oddeliteľnosť
Ak sa niektoré ustanovenie týchto Podmienok považuje za neplatné, zvyšné
ustanovenia ostávajú v platnosti.
19. Rozhodné právo
Tieto Podmienky sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Spory
budú riešené na slovenských súdoch.
20. Kontaktné údaje
Pre otázky ohľadom týchto Obchodných podmienok nás kontaktujte:
ANEKO Servis s.r.o.
Email: anekosro@gmail.com
Telefón: 0911 876 171
Adresa: Zámocká 3, 811 01 Bratislava